Annet innhold og historier.

Mer om å jobbe med oss.

4.8 ★★★★★ Google Reviews

Glade renholdere betyr fornøyde kunder.

Vi jobber aktivt med å skape et ansvarlig og tilfredsstillende arbeidsmiljø. Det er viktig for oss at alle som jobber med rengjøring og kundekontakt, opplever tilfredshet i en jobb basert på rettferdige vilkår og gjensidig respekt, samtidig som de elsker det de gjør.

Vårt ansvar overfor mennesket.

Mennesker er absolutt det viktigste for oss. Dette gjelder både våre rengjøringshelter og våre kunder. For oss er det en selvfølge å ta godt vare på dem! Syklusen med å tiltrekke nye kunder, som gjør det mulig å skape flere arbeidsplasser, er selve grunnlaget for vår eksistens. Vi er stolte over at vi er så dyktige til å inkludere sosialt ekskluderte personer. Vi gir mange unge og de som har det vanskelig, deres første jobb, og vi tilbyr mange som er født i utlandet, en inngangsbillett til det polske arbeidsmarkedet. Vi åpner også gjerne dørene for de som møter utfordringer i andre bransjer, som for eksempel hørselshemmede. “Stephome” ønsker alle velkommen med et åpent hjerte – og det skal vi fortsette med!

Et viktig oppdrag og en upåklagelig visjon.

Organisasjonen har vokst, men drømmene våre er enda større! Hos “Stephome” har vi alltid fokus på mennesker, og de står alltid i sentrum. Vi ønsker å skape noe som gir godhet og mening, og som har stor innvirkning på andres liv. “Stepapp”s suksess har alltid vært basert på å holde fast ved våre kjerneverdier, og det vil vi fortsette med. I alt vi gjør, er mennesket vårt hovedfokus. Målet vårt er å ha de mest fornøyde kundene og de mest stolte ansatte i bransjen!

Sosial og likestilling.

Forskning utført av fil.dr. i sosiologi Karin Hallden og førsteamanuensis i økonomi Anders Stenberg viser at inntektene til kvinner i alderen 25–55 år øker når de benytter seg av hjemmetjenester. Kvinner som overlater mellom 40 og 80 timer årlig til rengjøring, kan se en økning i sine inntekter. På den annen side blir kvinner på de laveste nivåene i arbeidsmarkedet ofte sosialt ekskludert og utsatt for utnyttelse når de entrer arbeidsmarkedet. Hos Stephome skaper vi lovlige arbeidsmuligheter for disse personene, og vi gir dem en følelse av tilhørighet ved å tilby kurs og opplæring, samt skape reelle arbeidsplasser. Samtidig hjelper vi travle personer med å finne glede i livet og gir dem tid til de tingene som betyr mest, ved å tilby hjelp med husarbeidet. En ekte vinn-vinn.

Hvordan rekrutterer vi?

1. Kvalifisering og verifisering
Vi gjennomfører et intervju og bekrefter kandidatens identitet.
2. Kontroll av kompetanser
Vi sjekker erfaring i bransjen og gjennomfører tester på kunnskap om renhold og god kommunikasjon.
3. Praktisk og teoretisk opplæring
I løpet av dette overføres kunnskap om våre tjenester og tjenester av høyeste kvalitet.
4. Faglig sertifisering
Bare 6 % av positivt trente og verifiserte ansatte blir en del av teamet vårt.
5. Overvåking og kontroll
Vi overvåker kontinuerlig ansattes aktiviteter, koordinerer, støtter og investerer i utvikling.
6. Din mening er viktig
Du vurderer oss hver gang i søknaden, vi tar det hele til oss og trekker konklusjoner.

Til noen kunder sier vi nei, takk.

OK, kanskje ikke alltid. Men én ting er sikkert – kunden har ikke alltid rett. Vi fraviker aldri prinsippet om at alle må føle seg 100 % trygge på jobben i “Stephome”. Hva betyr dette i praksis? Tidligere har vi avsluttet oppdrag der vi ikke kunne sikre sikkerheten eller gode arbeidsforhold for våre ansatte. Vi vil aldri nøle med å gjøre det igjen, uansett hvor stor kunden er.

Vi presenterer tydelig hva vi bruker midlene på.

Vi streber etter å være så transparente som mulig, og derfor har vi laget dette kakediagrammet for å vise hva du betaler for når du ansetter Stephome.

Det meste av våre inntekter går direkte til lønn for våre renholdere, men vi investerer også i opplæring og støtte til våre fantastiske ansatte. Vårt teknologiteam jobber kontinuerlig med å utvikle appen, både for renholdere og kunder, for å gjøre det enklere for våre renholdere og for å gi deg som kunde en smidig måte å administrere reservasjonene dine på.

Vi oppfordrer andre selskaper til å gjøre det samme, og vi oppfordrer kundene til å kreve denne typen informasjon. La oss sammen endre rengjøringsbransjen!

Vi tar vare på hjemmet ditt som om det var vårt eget.

Å skape et trygt og bærekraftig arbeidsmiljø er, etter vår mening, avhengig av å bygge tillit og langsiktig samarbeid. Derfor blir alle våre abonnementsbaserte kunder tildelt en fast renholder, og vi kan med stolthet kunngjøre at vi har lykkes i å skape fantastiske og langvarige relasjoner mellom Stephomes ansatte og våre flotte kunder.

Vi gjør god praksis attraktiv.

Det er på tide med en revolusjon i den norske rengjøringsindustrien

I motsetning til mange andre europeiske land, står det polske rengjøringsmarkedet fortsatt overfor mange utfordringer: utnyttelse av ansatte, sosial ekskludering, samt mangel på åpenhet og profesjonalitet.

Har du noen gang tenkt over hvem som kommer inn i hjemmet ditt? Det kan være en person som er tvunget til å jobbe under utnyttelse av en organisert gruppe, en pensjonist uten forsikring mot skader og ulykker, eller noen uten riktig kompetanse. Slik usikkerhet kan utgjøre en risiko for både din trygghet og komfort.

Vi jobber annerledes

Vi investerer i lovlige kontrakter, omfattende opplæring og transparent ledelse. Dette gjør at våre ansatte er erfarne håndverkere med lidenskap, som tilnærmer seg arbeidet helhetlig med fullt fokus på profesjonalitet og omtanke for hver eneste detalj. For deg betyr dette en forutsigbar, trygg og skreddersydd tjeneste tilpasset dine behov. Sammen skal vi rydde bort dårlige vaner!
4.8 ★★★★★ Google Reviews

Glade renholdere betyr fornøyde kunder.

Vi jobber aktivt med å skape et ansvarlig og tilfredsstillende arbeidsmiljø. Det er viktig for oss at alle som jobber med rengjøring og kundekontakt, opplever tilfredshet i en jobb basert på rettferdige vilkår og gjensidig respekt, samtidig som de elsker det de gjør.

Vårt ansvar overfor mennesket.

Mennesker er absolutt det viktigste for oss. Dette gjelder både våre rengjøringshelter og våre kunder. For oss er det en selvfølge å ta godt vare på dem! Syklusen med å tiltrekke nye kunder, som gjør det mulig å skape flere arbeidsplasser, er selve grunnlaget for vår eksistens. Vi er stolte over at vi er så dyktige til å inkludere sosialt ekskluderte personer. Vi gir mange unge og de som har det vanskelig, deres første jobb, og vi tilbyr mange som er født i utlandet, en inngangsbillett til det polske arbeidsmarkedet. Vi åpner også gjerne dørene for de som møter utfordringer i andre bransjer, som for eksempel hørselshemmede. “Stephome” ønsker alle velkommen med et åpent hjerte – og det skal vi fortsette med!

Et viktig oppdrag og en upåklagelig visjon.

Organisasjonen har vokst, men drømmene våre er enda større! Hos “Stephome” har vi alltid fokus på mennesker, og de står alltid i sentrum. Vi ønsker å skape noe som gir godhet og mening, og som har stor innvirkning på andres liv. “Stepapp”s suksess har alltid vært basert på å holde fast ved våre kjerneverdier, og det vil vi fortsette med. I alt vi gjør, er mennesket vårt hovedfokus. Målet vårt er å ha de mest fornøyde kundene og de mest stolte ansatte i bransjen!

Sosial og likestilling.

Forskning utført av fil.dr. i sosiologi Karin Hallden og førsteamanuensis i økonomi Anders Stenberg viser at inntektene til kvinner i alderen 25–55 år øker når de benytter seg av hjemmetjenester. Kvinner som overlater mellom 40 og 80 timer årlig til rengjøring, kan se en økning i sine inntekter. På den annen side blir kvinner på de laveste nivåene i arbeidsmarkedet ofte sosialt ekskludert og utsatt for utnyttelse når de entrer arbeidsmarkedet. Hos Stephome skaper vi lovlige arbeidsmuligheter for disse personene, og vi gir dem en følelse av tilhørighet ved å tilby kurs og opplæring, samt skape reelle arbeidsplasser. Samtidig hjelper vi travle personer med å finne glede i livet og gir dem tid til de tingene som betyr mest, ved å tilby hjelp med husarbeidet. En ekte vinn-vinn.

Til noen kunder sier vi nei, takk.

OK, kanskje ikke alltid. Men én ting er sikkert – kunden har ikke alltid rett. Vi fraviker aldri prinsippet om at alle må føle seg 100 % trygge på jobben i “Stephome”. Hva betyr dette i praksis? Tidligere har vi avsluttet oppdrag der vi ikke kunne sikre sikkerheten eller gode arbeidsforhold for våre ansatte. Vi vil aldri nøle med å gjøre det igjen, uansett hvor stor kunden er.

Vi presenterer tydelig hva vi bruker midlene på.

Vi streber etter å være så transparente som mulig, og derfor har vi laget dette kakediagrammet for å vise hva du betaler for når du ansetter Stephome.

Det meste av våre inntekter går direkte til lønn for våre renholdere, men vi investerer også i opplæring og støtte til våre fantastiske ansatte. Vårt teknologiteam jobber kontinuerlig med å utvikle appen, både for renholdere og kunder, for å gjøre det enklere for våre renholdere og for å gi deg som kunde en smidig måte å administrere reservasjonene dine på.

Vi oppfordrer andre selskaper til å gjøre det samme, og vi oppfordrer kundene til å kreve denne typen informasjon. La oss sammen endre rengjøringsbransjen!

Vi tar vare på hjemmet ditt som om det var vårt eget.

Å skape et trygt og bærekraftig arbeidsmiljø er, etter vår mening, avhengig av å bygge tillit og langsiktig samarbeid. Derfor blir alle våre abonnementsbaserte kunder tildelt en fast renholder, og vi kan med stolthet kunngjøre at vi har lykkes i å skape fantastiske og langvarige relasjoner mellom Stephomes ansatte og våre flotte kunder.

Hvordan rekrutterer vi?

1. Kvalifisering og verifisering
Vi gjennomfører et intervju og bekrefter kandidatens identitet.
2. Kontroll av kompetanser
Vi sjekker erfaring i bransjen og gjennomfører tester på kunnskap om renhold og god kommunikasjon.
3. Praktisk og teoretisk opplæring
I løpet av dette overføres kunnskap om våre tjenester og tjenester av høyeste kvalitet.
4. Faglig sertifisering
Bare 6 % av positivt trente og verifiserte ansatte blir en del av teamet vårt.
5. Overvåking og kontroll
Vi overvåker kontinuerlig ansattes aktiviteter, koordinerer, støtter og investerer i utvikling.
6. Din mening er viktig
Du vurderer oss hver gang i søknaden, vi tar det hele til oss og trekker konklusjoner.

Vi gjør god praksis attraktiv.

Det er på tide med en revolusjon i den norske rengjøringsindustrien
I motsetning til mange andre europeiske land, står det polske rengjøringsmarkedet fortsatt overfor mange utfordringer: utnyttelse av ansatte, sosial ekskludering, samt mangel på åpenhet og profesjonalitet.

Har du noen gang tenkt over hvem som kommer inn i hjemmet ditt? Det kan være en person som er tvunget til å jobbe under utnyttelse av en organisert gruppe, en pensjonist uten forsikring mot skader og ulykker, eller noen uten riktig kompetanse. Slik usikkerhet kan utgjøre en risiko for både din trygghet og komfort.
Vi jobber annerledes
Vi investerer i lovlige kontrakter, omfattende opplæring og transparent ledelse. Dette gjør at våre ansatte er erfarne håndverkere med lidenskap, som tilnærmer seg arbeidet helhetlig med fullt fokus på profesjonalitet og omtanke for hver eneste detalj. For deg betyr dette en forutsigbar, trygg og skreddersydd tjeneste tilpasset dine behov. Sammen skal vi rydde bort dårlige vaner!
Mer enn

50 000

fullførte rengjøringer
Mer enn

6 000

fornøyde kunder
Kundevurdering

4,7/5

stjerner
Vi har over

200

ansatte

Uttalelser fra gode kunder.

Uttalelser fra gode kunder.

zadowoleni_klienci_stepapp-min
Veronica

Jeg har brukt disse tjenestene i flere måneder etter at en venn anbefalte dem til meg. Jeg har ikke hatt problemer med tjenesten deres så langt, og de kommer annenhver uke. 5 stjerner!

gallery4
Hanna

Fru Halina hjalp meg mye med å klargjøre leiligheten for overlevering til eieren, rengjøre den grundig og reddet til og med kjøkkenbenken fra en forferdelig flekk som fikk meg til å tro at jeg ville miste depositumet for leiligheten! Jeg anbefaler det 100%!

xr:d:DAFiU9geX1o:7,j:46684137876,t:23050811
Robin

Generell rengjøring av Tereska og Marzena - et eventyr. Leiligheten min trengte en grundig rengjøring - vinduene er blanke, alt ble vasket, og jeg klarte å handle litt og gå ut og spise middag med familien min. Jeg anbefaler!

gallery5
Anna

Tjenesten jeg fikk var flott, badet var renere enn noen gang, jeg anbefaler på det sterkeste å bruke dette selskapet, veldig profesjonelt og generelt vennlig.

gallery2
Astrid

Jeg er veldig fornøyd med enkel bestilling og service. Fru Halina er en profesjonell, leiligheten er helt ren. I tillegg setter jeg pris på den enkle kontakten og en veldig hyggelig tilnærming til kunden. Det var vår første, men sannsynligvis ikke siste bestilling. Takk 🙂

undefined-2
Joel

Jeg har brukt firmaets tjenester i et år nå, og jeg er veldig fornøyd. En stor fordel er at det alltid kommer en person, så det er ikke nødvendig å starte samarbeidet fra begynnelsen veldig glad for at jeg valgte StepApp, jeg anbefaler det på det sterkeste!

undefined
Marcus

Jeg anbefaler på det sterkeste, alt til rett tid og i henhold til retningslinjene som er satt i søknaden. Veldig grundig rengjøring, jeg kommer garantert til å bruke den i fremtiden 😉

gallery1
Henrik

Jeg er veldig fornøyd med Stepapp sine tjenester. Profesjonelle vaske- og vaskedamer er veldig omsorgsfulle og hyggelige.
Supportteamet er alltid klar til å hjelpe og er svært kunnskapsrik.
Takk for gode tjenester!

undefined-3
Annica

Arbeidet utføres raskt og presist takket være profesjonaliteten til selskapets ansatte og høykvalitets rengjøringsprodukter. Jeg kan anbefale selskapet som en pålitelig og profesjonell samarbeidspartner.

undefined-4
Jhon Doe

Rengjøringen ble utført med stor omhu. Jeg er veldig fornøyd.

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Vår viktigste suksessfaktor er våre dyktige renholdere og bedriftskulturen vi har bygget sammen, som gjør at vi kan tilby tjenester på bransjens høyeste nivå!

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Vår viktigste suksessfaktor er våre dyktige renholdere og bedriftskulturen vi har bygget sammen, som gjør at vi kan tilby tjenester på bransjens høyeste nivå!