Annet innhold og historier.

Mer om å jobbe med oss.

FAQ

Polityka środowiskowa

W naszej polityce środowiskowej piszemy o tym, że “Stepapp dąży do minimalizowania negatywnego wpływu na środowisko. Troska o środowisko ma wpływ na naszą działalność i stanowi integralną część naszej codziennej pracy”. Konkretnie oznacza to, że opracowaliśmy listę konkretnych działań, które podejmujemy w celu zmniejszenia naszego wpływu na środowisko.

Zawsze czysto.

1. Zwiększamy wiedzę i podnosimy świadomość na temat kwestii środowiskowych w naszej firmie, poprzez ciągłe dyskusje i uwzględnianie aspektów środowiskowych w naszych obowiązkach i wyborze materiałów, chemikaliów, narzędzi i procedur.

2. Stawiamy wymagania dostawcom i wybieramy chemikalia oznaczone ekologicznymi znakam.

3. W miarę możliwości wybieramy lokalne źródła dostaw dla chemikaliów, materiałów i narzędzi.

4. Ograniczamy stosowanie chemikaliów.

5. Ograniczamy stosowanie plastiku, takiego jak jednorazowe torby i używamy plastiku, który jest całkowicie biodegradowalny.

6. Segregujemy materiały biurowe i odpady zgodnie z programem segregacji śmieci w poszczególnych gminach

7. Minimalizujemy korzystanie z jednorazowych produktów, takich jak papierowe i plastikowe kubki, i zamiast nich używamy wielokrotnego użytku.

8. Minimalizujemy negatywne skutki dla środowiska wynikające z naszych transportów. Osiągamy to poprzez:

9. W pierwszej kolejności zawsze korzystamy z transportu zbiorowego.

10. W drugiej kolejności używamy własnych środków transportu z efektywną logistyką, która minimalizuje trasy i zużycie paliwa.

11. Używamy własnych środków transportu o niskim zużyciu paliwa i przyjaznych dla środowiska.

Ponadto staramy się łączyć naszą społeczną odpowiedzialność z kwestiami środowiskowymi i, w miarę możliwości, wspieramy projekty, które mają pozytywny wpływ zarówno na środowisko, jak i na klimat społeczny.

Zyskaj czas na siłownię.

FAQ.

Hva inkluderer husvask?

Noen ganger er timene for få, og oppgavene for mange. Som kunde hos Stepapp hjelper vi deg med rengjøringen av hjemmet ditt på dine vilkår. Vi er punktlige, pålitelige og grundige.

Generelle oppgaver
I forbindelse med vår rengjøring av hjemmet utfører vi som standard følgende oppgaver i hvert rom:

✓ Støvsuging av gulv, sokler, stikkontakter, radiatorer, tepper og polstrede møbler.
✓ Vasking av gulv med vann eller annen type rengjøring i henhold til avtale.
✓ Tørking av dører og dørkarmer der det er mulig.
✓ Støvsuging av vinduskarmer og tilgjengelige flater.
✓ Tørking av støv fra lamper, planter, hyller, møbler og bilderammer der det er mulig.
✓ Pussing av speil.
✓ Sengeoppredning.
✓ Tømming av søppelbøtter.
Kjøkken
Vi utfører generelle oppgaver, i tillegg til:

✓ Rengjøring av vask og kjøkkenbenk, komfyr samt veggen bak komfyren og vasken.
✓ Rengjøring av mikrobølgeovn både utvendig og innvendig.
✓ Rengjøring av skapet der søppelbøtten er plassert, både innvendig og utvendig.
✓ Tørking av fronter på kjøkkenskap.
✓ Tørking av ventilator og utvendige overflater på øvrige hvitevarer.
✓ Tømming av søppelbøtten.
Baderom
Vi utfører generelle oppgaver, i tillegg til:

✓ Rengjøring av badekar, dusj, vask og toalett.
✓ Fjerning av flekker fra vegger.
✓ Tørking av baderomsskap og hvitevarer.
Korridorer
Vi utfører generelle oppgaver, i tillegg til:

✓ Tørking av støv fra rekkverk, gelender og trinn på trapper.
✓ Tørking av hyller for hatter, luer og sko.
✓ Tørking av skap og garderober utvendig.
Soverom
I soverommene utfører vi generelle oppgaver samt i tillegg:

✓ Sengeoppredning.
✓ Støvsuging eller tørking av hodegavler og sengerammer.
Tilleggstjenester
Vi har en helhetlig tilnærming til tjenestene våre, fordi vi vet at hvert hjem er unikt, og noen steder samler skitt først etter en tid.

Derfor, når du samarbeider med Stepapp, får du kontinuerlig forslag om endringer i rengjøringsomfanget. Det betyr at vi vet når vi skal foreslå vindusvask, grundig støvsuging bak sofaen, tørking av støv innvendig i skap, eller rengjøring av ovnen, kjøleskapet eller ventilatoren. Med oss trenger du ikke å bekymre deg for noe – det vil alltid være rent!

I tillegg tar vi alltid hensyn til dine gjeldende retningslinjer før hver rengjøring, og vi holder oss oppdatert på det du legger inn i profilen din i appen.

Spørsmål om rengjøring.

Vi har satt en ny standard for omfattende og gjennomtenkt service.
Den grunnleggende forskjellen når du bruker Stephome
Med oss kan du leve i fred og ro. Vi er ikke en plattform som prøver å lokke deg med det billigste rengjøringstilbudet, som knapt inneholder noe og ikke dekker områdene der skitten virkelig samler seg. Hos Stephome vet vi hvor og når det er nødvendig å rengjøre for å sikre at alt er skinnende rent. Vi vet når det er tid for å rengjøre kjøkkenviften, når sofaen bør flyttes for å støvsuge bak, og når vi bør foreslå at du vasker ovnen. Vi tar hensyn til omstendighetene i livet ditt og jobber holistisk for å holde hjemmet i orden. Skal du ha gjester på lørdag og akkurat bake en kake? Da rengjør vi ovnen. Kommer det fint vær og solen skinner inn, og du ønsker deg rene vinduer? Det får du med Stephome.

Kort sagt, vi er ikke et selskap som bare tar engangsoppdrag der ingenting blir gjort ordentlig. Vi ønsker å bygge et langvarig forhold til deg, slik at vi kan lære dine behov og vaner, og sørge for daglig renhold. På alle måter, uten å begrense tjenesten eller fange deg med lave priser, og deretter forlate huset ditt med bare en støvsugd gang og kjøkken, og litt Domestos i toalettet.

Vi har samme tilnærming til rengjøring etter renovering, etter flytting og til større generelle rengjøringer – vi utfører de oppgavene som må gjøres i tråd med hva situasjonen krever. Uten skjulte kostnader eller bekymringer. Enkelt.
Hva bør jeg gjøre når rengjøringspersonalet ankommer mitt hus?
Vi anbefaler at du, sammen med rengjøringspersonalet, går gjennom de spesielle kravene for ditt hjem under den første rengjøringsøkten, slik at han eller hun kan ta dem i betraktning når de jobber. Ikke bekymre deg, våre rengjørere er profesjonelle innen sitt felt og kan også stille de nødvendige spørsmålene.
Må jeg rydde før rengjøringspersonalet kommer?
Nei, det trenger du ikke! Grunnen til at vi er her, er for å la deg gjøre de tingene du faktisk liker, og overlate rengjøringen til oss. Så, la huset være som det er, og vi tar oss av det. Du kan gi en introduksjon til rengjøringspersonalet, for eksempel hvor lekene kan plasseres, slik at du finner dem på plass når du kommer hjem til et rent hus.
Hvordan fungerer betalingen?
I Stephome trekker vi først midler etter at du har godkjent at rengjøringen er utført korrekt. Når du bestiller, legger du inn kortopplysningene dine, men betalingen skjer først etter rengjøringen. Du kan føle deg trygg, vi bruker Stripe, som har sikkerhetssystemer på samme nivå som bankene.
Hva koster vår hjemmerengjøring?
Prisen for rengjøring avhenger av størrelsen på boligen og eventuelle ekstra huslige oppgaver. Gå til vår online bestillingsside for å beregne prisen ved å oppgi kvadratmeter.
Tar dere med rengjøringsmidler og utstyr for rengjøring?
Ja! Vi tar med oss alle nødvendige rengjøringsmidler, og kostnaden for dem vil bli lagt til på fakturaen din. Vi har også med utstyr som trengs for å utføre rengjøringen.

Hvis du har utstyr på stedet, bruker vi det gjerne.
Får jeg garanti på rengjøringen?
Selvfølgelig! Du får alltid en fem (5) dagers 100 % garanti på rengjøringen fra Stepapp, og våre tjenester er forsikret mot skader.
Må jeg være til stede hjemme?
Du trenger ikke å være til stede hvis du etterlater nøklene eller gir oss tilgang via en kodelås.

Faktisk lar 9 av 10 kunder oss jobbe alene. Våre ansatte er lovlig ansatt, og vi kjenner alle godt. Det er ingenting å bekymre seg for.
Hva er forskjellen mellom standardrengjøring og generell rengjøring?
I motsetning til standardrengjøring, hvor hovedmålet er å opprettholde renheten, handler generell rengjøring om å gjenvinne den tapte effekten og sørge for at hjemmet ditt begynner å skinne av renhet. Med andre ord, dette er den ideelle tjenesten for de som hopper over enkelte detaljer når de rengjør, eller som ikke har rengjort grundig på en stund.
Hvor rengjør dere?
Vi rengjør i Oslo og omegn.

Hva inkluderer rengjøring?

Generelle oppgaver
I forbindelse med vår rengjøring av hjemmet utfører vi som standard følgende oppgaver i hvert rom:

✓ Støvsuging av gulv, sokler, stikkontakter, radiatorer, tepper og polstrede møbler.
✓ Vasking av gulv med vann eller annen type rengjøring i henhold til avtale.
✓ Tørking av dører og dørkarmer der det er mulig.
✓ Støvsuging av vinduskarmer og tilgjengelige flater.
✓ Tørking av støv fra lamper, planter, hyller, møbler og bilderammer der det er mulig.
✓ Pussing av speil.
✓ Sengeoppredning.
✓ Tømming av søppelbøtter.
Kjøkken
Vi utfører generelle oppgaver, i tillegg til:

✓ Rengjøring av vask og kjøkkenbenk, komfyr samt veggen bak komfyren og vasken.
✓ Rengjøring av mikrobølgeovn både utvendig og innvendig.
✓ Rengjøring av skapet der søppelbøtten er plassert, både innvendig og utvendig.
✓ Tørking av fronter på kjøkkenskap.
✓ Tørking av ventilator og utvendige overflater på øvrige hvitevarer.
✓ Tømming av søppelbøtten.
Baderom
Vi utfører generelle oppgaver, i tillegg til:

✓ Rengjøring av badekar, dusj, vask og toalett.
✓ Fjerning av flekker fra vegger.
✓ Tørking av baderomsskap og hvitevarer.
Korridorer
Vi utfører generelle oppgaver, i tillegg til:

✓ Tørking av støv fra rekkverk, gelender og trinn på trapper.
✓ Tørking av hyller for hatter, luer og sko.
✓ Tørking av skap og garderober utvendig.
Soverom
I soverommene utfører vi generelle oppgaver samt i tillegg:

✓ Sengeoppredning.
✓ Støvsuging eller tørking av hodegavler og sengerammer.
Tilleggstjenester
Vi har en helhetlig tilnærming til tjenestene våre, fordi vi vet at hvert hjem er unikt, og noen steder samler skitt først etter en tid.

Derfor, når du samarbeider med Stepapp, får du kontinuerlig forslag om endringer i rengjøringsomfanget. Det betyr at vi vet når vi skal foreslå vindusvask, grundig støvsuging bak sofaen, tørking av støv innvendig i skap, eller rengjøring av ovnen, kjøleskapet eller ventilatoren. Med oss trenger du ikke å bekymre deg for noe – det vil alltid være rent!

I tillegg tar vi alltid hensyn til dine gjeldende retningslinjer før hver rengjøring, og vi holder oss oppdatert på det du legger inn i profilen din i appen.

Spørsmål om rengjøring.

Den grunnleggende forskjellen når du bruker Stephome
Med oss kan du leve i fred og ro. Vi er ikke en plattform som prøver å lokke deg med det billigste rengjøringstilbudet, som knapt inneholder noe og ikke dekker områdene der skitten virkelig samler seg.

Hos Stephome vet vi hvor og når det er nødvendig å rengjøre for å sikre at alt er skinnende rent. Vi vet når det er tid for å rengjøre kjøkkenviften, når sofaen bør flyttes for å støvsuge bak, og når vi bør foreslå at du vasker ovnen. Vi tar hensyn til omstendighetene i livet ditt og jobber holistisk for å holde hjemmet i orden. Skal du ha gjester på lørdag og akkurat bake en kake? Da rengjør vi ovnen. Kommer det fint vær og solen skinner inn, og du ønsker deg rene vinduer? Det får du med Stephome.

Kort sagt, vi er ikke et selskap som bare tar engangsoppdrag der ingenting blir gjort ordentlig. Vi ønsker å bygge et langvarig forhold til deg, slik at vi kan lære dine behov og vaner, og sørge for daglig renhold. På alle måter, uten å begrense tjenesten eller fange deg med lave priser, og deretter forlate huset ditt med bare en støvsugd gang og kjøkken, og litt Domestos i toalettet.

Vi har samme tilnærming til rengjøring etter renovering, etter flytting og til større generelle rengjøringer – vi utfører de oppgavene som må gjøres i tråd med hva situasjonen krever. Uten skjulte kostnader eller bekymringer. Enkelt.
Hva bør jeg gjøre når rengjøringspersonalet ankommer mitt hus?
Vi anbefaler at du, sammen med rengjøringspersonalet, går gjennom de spesielle kravene for ditt hjem under den første rengjøringsøkten, slik at han eller hun kan ta dem i betraktning når de jobber. Ikke bekymre deg, våre rengjørere er profesjonelle innen sitt felt og kan også stille de nødvendige spørsmålene.
Må jeg rydde før rengjøringspersonalet kommer?
Nei, det trenger du ikke! Grunnen til at vi er her, er for å la deg gjøre de tingene du faktisk liker, og overlate rengjøringen til oss. Så, la huset være som det er, og vi tar oss av det. Du kan gi en introduksjon til rengjøringspersonalet, for eksempel hvor lekene kan plasseres, slik at du finner dem på plass når du kommer hjem til et rent hus.
Hvordan fungerer betalingen?
I Stephome trekker vi først midler etter at du har godkjent at rengjøringen er utført korrekt. Når du bestiller, legger du inn kortopplysningene dine, men betalingen skjer først etter rengjøringen. Du kan føle deg trygg, vi bruker Stripe, som har sikkerhetssystemer på samme nivå som bankene.
Hva koster vår hjemmerengjøring?
Prisen for rengjøring avhenger av størrelsen på boligen og eventuelle ekstra huslige oppgaver. Gå til vår online bestillingsside for å beregne prisen ved å oppgi kvadratmeter.
Tar dere med rengjøringsmidler og utstyr for rengjøring?
Ja! Vi tar med oss alle nødvendige rengjøringsmidler, og kostnaden for dem vil bli lagt til på fakturaen din. Vi har også med utstyr som trengs for å utføre vasken.

Hvis du har utstyr på stedet, bruker vi det gjerne.
Får jeg garanti på rengjøringen?
Selvfølgelig! Du får alltid en fem (5) dagers 100 % garanti på rengjøringen fra Stepapp, og våre tjenester er forsikret mot skader.
Må jeg være til stede hjemme?
Du trenger ikke å være til stede hvis du etterlater nøklene eller gir oss tilgang via en kodelås.

Faktisk lar 9 av 10 kunder oss jobbe alene. Våre ansatte er lovlig ansatt, og vi kjenner alle godt. Det er ingenting å bekymre seg for.
Hvor rengjør dere?
Vi rengjør i Oslo og omegn.