*Vi betjener Oslo og omegn

Om oss

Vil du jobbe i renholdsbransjen på transparente og rettferdige vilkår?

Vi forenkler hverdagen

1. Fleksibel timeplan, heltids- eller deltidsarbeid

2. Opplæring og prøverengjøring før du starter arbeidet.

3. Familieatmosfære og et engasjert team tilgjengelig for å hjelpe.

4. Full forsikring

Hvordan bli med Stephome?

1. Fyll ut skjemaet nedenfor og send det til oss

2. Vår rekrutterer vil kontakte deg og gjennomføre et kort intervju

3. Gjør en avtale med oss ​​for en live-samtale på kontoret.

4. Gjennomfør opplæring og prøverengjøring med koordinator.

5. Skaff deg startpakken og jobb i Stephome!

Mer informasjon

Renholdsbedrift og godt arbeidsmiljø
De fleste ting som skjer i en bedrift, kan påvirke arbeidsmiljøet. Vårt arbeid med arbeidsmiljøet bygger på lovbestemte krav, men også på vår bedriftsstrategi, der et godt arbeidsmiljø er en prioritet. Våre ansatte er en av våre viktigste ressurser, og arbeidsmiljøet må så langt som mulig forhindre sykdom og ulykker. Det handler også om å skape et arbeidsmiljø som gir våre ansatte mulighet til å utvikle seg og bli den beste versjonen av seg selv, slik at de både kan ha glede av jobben og bidra til bedriftens vekst på best mulig måte.

Hva kan du gjøre?

Vi skaper et bedre arbeidsmiljø for alle ansatte når vi alle hjelper hverandre. Som ansatt hos oss kan du bidra til å skape en trygg arbeidsplass ved å være oppmerksom på mangler i arbeidsmiljøet og bidra til å rette dem opp. Det er viktig at du ikke utsetter deg selv for fysiske farer på arbeidsplassen, men også at du ikke setter dine kolleger i fare. Et godt arbeidsmiljø, hvor vi støtter hverandre og løser problemer sammen, motvirker utenforskap og konflikter. Sammen blir vi bedre!
Stephome som en god arbeidsplass
Å være en ansatt i Stephome er mye mer enn bare en jobb. Hos oss vil du være med på å bygge den beste rengjøringsbedriften i Norge!

Et av våre mål er å bli den beste arbeidsplassen i bransjen, og vi vil oppnå dette med mottoet “Sammen er vi bedre!” Dette betyr at vi vet at vi jobber bedre når vi gjør det sammen. Det handler selvfølgelig om et stabilt og nært samarbeid mellom de som jobber på kontoret, og de som er “ute i feltet”. Men også om samarbeidet med våre kunder. Jo bedre vi forstår hva hver kunde forventer av sitt hjem og våre tjenester, desto bedre kan vi hjelpe. På den måten gjør vi hverdagen enklere for våre kunder, slik at de får tid til andre aktiviteter.

Vi skaper et arbeidsmiljø hvor du kan vokse

Vi jobber for å skape et arbeidsmiljø der kompetente og engasjerte ansatte har muligheten til å bli den beste versjonen av seg selv, både personlig og profesjonelt. Når du blir en del av Stepapp, bidrar du med din erfaring, dine ferdigheter, kreativitet, motivasjon og personlighet i å bygge vår merkevare og bedriftskultur. Denne kulturen bygger vi på verdier som: pålitelighet, engasjement, motivasjon, inkludering og spredning av glede.

Sammen bygger vi en sterk arbeidskultur

Vi ønsker å ha en åpen bedriftskultur med “høyt under taket”, der alle kan uttrykke sin mening og bidra til vår felles utvikling som fellesskap. Både du som ansatt og våre kunder kan bruke teknologiske verktøy for å ha en åpen dialog. For at Stepapps ledere skal være trygge ledere som støtter og hjelper våre ansatte med deres utvikling, tilbyr vi lederutviklingsprogrammer. Hvis du er en av våre servicemedarbeidere, kan du bli en del av våre “Supporters”, hvor vi sammen diskuterer og finner løsninger for å bli enda bedre og mer effektive.

Her finnes det utviklingsmuligheter

Talentfulle og målbevisste mennesker som deler våre verdier, blir en del av Stepapp. Noen har tidligere erfaring med rengjøring, men det er ikke et krav. Som alle våre ansatte vil du gjennomgå grunnleggende opplæring og lære å rengjøre som en profesjonell. Vårt team av trenere, veiledere og teamledere støtter både den grunnleggende opplæringen og den videre utviklingen av våre ansatte. Å vokse inn i slike roller er bare en av flere karrieremuligheter hos oss.

Hvordan du har det er viktig for oss!

Vi vil at du skal ha det bra når du jobber hos oss. Derfor bruker vi, så langt det er mulig, miljømerkede rengjøringsmidler som er trygge for både våre ansattes helse og miljøet. Ergonomi er en del av introduksjonsopplæringen for våre servicemedarbeidere, og du har rett til helsetjenester som gjør det enklere å bevare din helse og styrke.
Din første gang med Stephome rengjøringsfirma
Når du begynner som ansatt i Stephome, starter opplæringen din fra første dag. Alle våre ansatte går gjennom en introduksjonsperiode og grunnleggende opplæring som er tilpasset den stillingen de er ansatt i.

De fleste av våre nye ansatte har med seg erfaringer som vi ønsker å dra nytte av fra starten. For noen er arbeidet hos oss i Stepapp deres første jobb i rengjørings- og hjemmetjenestebransjen, noe som gjør starten hos oss ekstra viktig. Uansett hva du har jobbet med tidligere, er det viktig at vi gir deg en god introduksjonsplan som omfatter både teoretisk kunnskap og praktisk opplæring, samt rikelig med støtte, veiledning og tilbakemeldinger i begynnelsen. Det er også viktig at introduksjonen varer så lenge du trenger for å kunne jobbe selvstendig og trygt etter opplæringen. Vi sørger rett og slett for at alle nye ansatte blir godt kjent med jobben sin, slik at de føler seg trygge og komfortable fra første dag!

Stephome Academy er vår egen skole der vi trener våre ansatte. Den grunnleggende opplæringen består av både teoretisk og praktisk trening (hovedsakelig på norsk, men også tilgjengelig på engelsk og i viss grad på andre språk), med fokus på teamarbeid, kundeservice, kvalitet, rengjøringskunnskap, produktkunnskap og ergonomi. Vi har et team av trenere og veiledere som hjelper nye ansatte med å komme i gang og følger opp for å sikre at alt går som planlagt.
Godt lederskap og tilbakemeldinger i et renholdsbedrift
Hvert år må våre ansatte fylle ut en medarbeiderundersøkelse. Når vi ser på resultatene, merker vi at tilbakemeldinger, oppmuntring og støtte, arbeidstilfredshet, respekt og godt lederskap er viktige elementer som bidrar til trivsel og utvikling på arbeidsplassen.

Det å være ny på jobben kan være utfordrende og krevende. Det er ikke alltid lett å vite hva man skal forvente, hva det betyr å være en god kollega, eller hvilke ferdigheter man bør utvikle for å avansere internt i selskapet. Derfor tror vi på tydelig lederskap fra dag én. Vi er mange i teamet, og alle er her for å hjelpe deg å vokse.

I hvert team, i tillegg til nærmeste leder, har vi også teamledere, trenere og veiledere som hjelper våre ansatte med å prestere mer og bedre. Få ting er så givende som muligheten og selvtilliten til å lære bort det som en gang ble lært til deg. Derfor er våre veiledere og trenere en viktig del av vår opplæringsorganisasjon. Slik blir vi sterkere som team; sammen er vi bedre!
Utdanning og karriere hos Stephome renholdsbedrift
I Stephome tilbyr vi klare karriereveier og utviklingsmuligheter, og de fleste av våre ansatte føler at de lærer noe nytt og utvikler seg på jobben hver dag. Vi er stolte av arbeidsplassen vi bygger sammen, og ønsker at flere skal gjøre karriere hos oss. Slik ser utvikling og karrierestigen ut hos oss:

Servicemedarbeider

Dette er vår største gruppe ansatte og der de fleste starter sin karriere hos oss. En servicemedarbeider er en serviceorientert ansatt som fokuserer på rengjøring i hjemmene til våre kunder.

Leder

En erfaren og kompetent leder som kjenner til bedriftens rutiner og metoder, og som i tillegg til sine faste oppgaver har ansvar for å veilede og utvikle nye medarbeidere. Lederrollen er det første trinnet i Stepapps ledelsesopplæring.

Teamleder

Ansvarlig for sitt teams daglige drift og kvaliteten på arbeidet. Koordinerer servicemedarbeidere og ledere, og fungerer som bindeleddet mellom feltarbeidere og kontoransatte, med fokus på kvalitet og kundeservice. Har flere års erfaring som servicemedarbeider og kunnskap om alle typer rengjøring.

Lærer og trener

Trenere har flere års erfaring som servicemedarbeider og god kjennskap til bedriftens metoder og prosedyrer. I tillegg til sine vanlige oppgaver, ofte som teamleder, er trenere ansvarlige for opplæring av kollegaer både teoretisk og praktisk.

Mestertrener

Har minst ett års erfaring som trener og flere års erfaring som servicemedarbeider, med full kunnskap om alle typer rengjøring. I tillegg til vanlige oppgaver, ofte som teamleder, har mestertrener ansvar for koordinering av opplæring i sitt kontor, distrikt eller region.

Kundestøtte

Ansvarlig for å hjelpe våre kunder via e-post, chat og telefon fra ett av våre kontorer. Kundestøtte jobber også med mersalg og internsalg, og hjelper våre kunder med tjenester som hovedrengjøring og flytterengjøring. Har god kunnskap om kundeservice, administrasjon og kommunikasjon.

Selger

Ansvarlig for å selge abonnement på privat rengjøring, og i noen tilfeller også bedriftsabonnement. Har flere års erfaring med salg og god kunnskap om kommunikasjon. Våre selgere møter ofte kunder hjemme hos dem, noe som innebærer mye reising i regionen.

Områdeleder

Ansvarlig for kunder og ansatte i sitt område, inkludert kvalitet, resultater og personalansvar. Områdelederen har god kunnskap om bedriftens arbeidsmetoder og prosedyrer, og kan lede større team med gode resultater. Har ansvar for rekruttering, ledelse og utvikling av ansatte. Områdelederen samarbeider tett med distrikts- eller regionslederen.

Distriktsleder / Regionsleder

Distriktslederen har ansvar for sitt distrikt, mens regionslederen har ansvar for hele regionen. De fungerer som en selvstendig næringsdrivende som driver virksomheten i tråd med Stepapps forretningsplan og målsettinger. De har det overordnede ansvaret for personalet, kundetilfredshet, kvalitet, drift og resultater.

Adm. direktør / Styre

De øverste lederstillingene i selskapet, med det overordnede ansvaret for forretningsdriften.