Annet innhold og historier.

Mer om å jobbe med oss.

4.8 ★★★★★ Google Reviews

Renhold som ansattgodt.

Mangel på tid er en av de vanligste årsakene til utbrenthet i Norge. Vårt oppdrag er å gi alle den mest effektive støtten i husarbeid og spare tid til det som er viktigst.

Godt uthvilte ansatte er nøkkelen til suksess, men...

Tidsbrist
1/3 av nordmenn har mindre enn én time fritid hver dag.*
Vi føler oss stresset
79 % av de ansatte har vanskeligheter med å balansere jobb- og privatliv.*
Dette gjør oss slitne
1 million yrkesaktive nordmenn sier de lider av utmattelse eller kronisk tretthet.*

Hva tjener du på å hjelpe ansatte med å rydde?

Øk produktiviteten og tilfredsheten
Hver femte arbeidstaker i Norge føler seg sliten flere ganger i uken, allerede før arbeidsdagen starter.*

Tretthet påvirker ikke bare produktiviteten, men også motivasjonen. Med Stephome kan du frigjøre dine ansatte fra tretthet, utbrenthet og usynlige husarbeidsplikter.
Du tar vare på en ekte balanse mellom jobb og fritid
Hele 93 % av ansatte føler et press om å prioritere arbeid over privatliv.*

Alle har et hjem, men ikke alle har tid til husarbeid. Spar tid og energi for dine ansatte. Det finnes tross alt mange bedre måter å bruke fritiden på etter jobb.
Du tar vare på ditt employer branding
82 % av jobbsøkere sjekker fordelene før de søker på en stilling.*

Treningskort og helseforsikring er allerede standard på markedet. Få flere søknader med en unik fordel og skil deg ut blant arbeidsgivere. Stephome er den eneste slike fordelen på markedet!

Dine ansatte vil faktisk føle effekten.

Hele 16 timer ekstra fritid hver måned
72 % av de ansatte har sagt at fritid er en mer verdifull fordel enn for eksempel helseforsikring.*

I dagens verden er tid den mest verdifulle valutaen. Å gi den til dine ansatte viser ekte omsorg for dem og deres nærmeste.
Mer tilfredshet, mindre stress
85 % av de ansatte ville heller bytte ut sine nåværende goder med rengjøringstjenester.*

Den viktigste grunnen? 8 av 10 personer liker rett og slett ikke å gjøre husarbeid – vi tar oss av det for dem.
Plass til det som virkelig betyr noe
55 % av spurte nordmenn sier at et rent hjem har en betydelig innvirkning på deres livstilfredshet.*

Med Stephome får dine ansatte et rent hjem, avlastning fra daglige oppgaver og mer tid til å leve livet fullt ut.

Ansatte bestiller selv tjenester på Stephome.

Med Stephome er det enkelt å bruke fordelen
Hos oss skal det være enkelt å dra nytte av fordelen. Alt dine ansatte trenger for å bestille, administrere og tilpasse tjenestene sine, finner de i vår app. Der kan de blant annet:

✓ Se sine bestillinger
✓ Bestille tilleggstjenester
✓ Avbestille eller endre bestillinger
✓ Oppdatere instruksjoner og retningslinjer
✓ Legge igjen tilbakemeldinger og vurderinger
✓ Få inspirasjon fra smarte tips og guider

Spørsmål om kontortjenester.

Hvordan ser implementeringen ut?
Kontakt og tilbud

Vi vil lære om dine ansattes behov og bosted, samt diskutere eksisterende fordeler i organisasjonen. Basert på dette tilpasser vi et tilbud som passer behovene til din bedrift.

Implementering

Vi tar oss av implementeringen og tilpasningen av tjenestene til ditt team, helt uten at du trenger å bruke tid eller oppmerksomhet. Enkelt og greit.

Pilotprosjekt og personlig service

Dine ansatte vil få individuelle Stephome-kontoer, der de selv kan velge de mest praktiske tidspunktene og tjenestene som hjelper dem med å slippe husarbeid.
Hvem bruker Stephome?
Blant våre kunder finner du: Apptension, Mięsna Paczka, LiveKid, Inovo, Bee Talents, Be About, Codejet, Nowekolory.pl, Transactionlink, Under Ant, United Capital, Nebucode og mange andre selskaper!

En åpenbar fordel som er standard i Sverige.

Hva foretrekker du - et firma Mercedes eller en hushjelp?
Dette spørsmålet ble stilt av Monika Lindstedt, grunnleggeren av Hemfrid, et rengjøringsfirma i Sverige, hvor de første kundene som benyttet seg av dette som en ansattfordel for over 20 år siden, var giganter som SEB og Statoil.

I dag er hjelp i hjemmet en standard ansattfordel i Sverige, og staten tilbyr skattefradrag til selskaper som på denne måten støtter sine ansatte.

Monika Lindstedts firma sysselsetter nå over 1000 personer, og skaper utviklingsmuligheter for sosialt ekskluderte kvinner. Ifølge henne bør selskaper møte de ansattes behov på en helhetlig måte og ta beslutninger som reelt hjelper dem i hverdagen. Når ansatte har for mye beslutningsfrihet når det gjelder fordeler, mister man muligheten til langsiktig støtte og engasjement for deres effektivitet, og de kan bli fristet til å velge kortsiktige løsninger for rask tilfredsstillelse.
4.8 ★★★★★ Google Reviews

Renhold som ansattgodt.

Mangel på tid er en av de vanligste årsakene til utbrenthet i Norge. Vårt oppdrag er å gi alle den mest effektive støtten i husarbeid og spare tid til det som er viktigst.

Godt uthvilte ansatte er nøkkelen til suksess, men...

Tidsbrist
1/3 av nordmenn har mindre enn én time fritid hver dag.*
Vi føler oss stresset
79 % av de ansatte har vanskeligheter med å balansere jobb- og privatliv.*
Dette gjør oss slitne
1 million yrkesaktive nordmenn sier de lider av utmattelse eller kronisk tretthet.*

Hva tjener du på å hjelpe ansatte med å rydde?

Øk produktiviteten og tilfredsheten
Hver femte arbeidstaker i Norge føler seg sliten flere ganger i uken, allerede før arbeidsdagen starter.*

Tretthet påvirker ikke bare produktiviteten, men også motivasjonen. Med Stephome kan du frigjøre dine ansatte fra tretthet, utbrenthet og usynlige husarbeidsplikter.
Du tar vare på en ekte balanse mellom jobb og fritid
Hele 93 % av ansatte føler et press om å prioritere arbeid over privatliv.*

Alle har et hjem, men ikke alle har tid til husarbeid. Spar tid og energi for dine ansatte. Det finnes tross alt mange bedre måter å bruke fritiden på etter jobb.
Du tar vare på ditt employer branding
82 % av jobbsøkere sjekker fordelene før de søker på en stilling.*

Treningskort og helseforsikring er allerede standard på markedet. Få flere søknader med en unik fordel og skil deg ut blant arbeidsgivere. Stephome er den eneste slike fordelen på markedet!

Dine ansatte vil faktisk føle effekten.

Hele 16 timer ekstra fritid hver måned
72 % av de ansatte har sagt at fritid er en mer verdifull fordel enn for eksempel helseforsikring.*

I dagens verden er tid den mest verdifulle valutaen. Å gi den til dine ansatte viser ekte omsorg for dem og deres nærmeste.
Mer tilfredshet, mindre stress
85 % av de ansatte ville heller bytte ut sine nåværende goder med rengjøringstjenester.*

Den viktigste grunnen? 8 av 10 personer liker rett og slett ikke å gjøre husarbeid – vi tar oss av det for dem.
Plass til det som virkelig betyr noe
55 % av spurte nordmenn sier at et rent hjem har en betydelig innvirkning på deres livstilfredshet.*

Med Stephome får dine ansatte et rent hjem, avlastning fra daglige oppgaver og mer tid til å leve livet fullt ut.

Ansatte bestiller selv tjenester på Stephome.

Med Stephome er det enkelt å bruke fordelen
Hos oss skal det være enkelt å dra nytte av fordelen. Alt dine ansatte trenger for å bestille, administrere og tilpasse tjenestene sine, finner de i vår app. Der kan de blant annet:

✓ Se sine bestillinger
✓ Bestille tilleggstjenester
✓ Avbestille eller endre bestillinger
✓ Oppdatere instruksjoner og retningslinjer
✓ Legge igjen tilbakemeldinger og vurderinger
✓ Få inspirasjon fra smarte tips og guider

Spørsmål.

Hvordan ser implementeringen ut?
Kontakt og tilbud

Vi vil lære om dine ansattes behov og bosted, samt diskutere eksisterende fordeler i organisasjonen. Basert på dette tilpasser vi et tilbud som passer behovene til din bedrift.

Implementering

Vi tar oss av implementeringen og tilpasningen av tjenestene til ditt team, helt uten at du trenger å bruke tid eller oppmerksomhet. Enkelt og greit.

Pilotprosjekt og personlig service

Dine ansatte vil få individuelle Stephome-kontoer, der de selv kan velge de mest praktiske tidspunktene og tjenestene som hjelper dem med å slippe husarbeid.
Hvem bruker Stephome?
Blant våre kunder finner du: Apptension, Mięsna Paczka, LiveKid, Inovo, Bee Talents, Be About, Codejet, Nowekolory.pl, Transactionlink, Under Ant, United Capital, Nebucode og mange andre selskaper!

En åpenbar fordel som er standard i Sverige.

Hva foretrekker du - et firma Mercedes eller en hushjelp?
Dette spørsmålet ble stilt av Monika Lindstedt, grunnleggeren av Hemfrid, et rengjøringsfirma i Sverige, hvor de første kundene som benyttet seg av dette som en ansattfordel for over 20 år siden, var giganter som SEB og Statoil.

I dag er hjelp i hjemmet en standard ansattfordel i Sverige, og staten tilbyr skattefradrag til selskaper som på denne måten støtter sine ansatte.

Monika Lindstedts firma sysselsetter nå over 1000 personer, og skaper utviklingsmuligheter for sosialt ekskluderte kvinner. Ifølge henne bør selskaper møte de ansattes behov på en helhetlig måte og ta beslutninger som reelt hjelper dem i hverdagen. Når ansatte har for mye beslutningsfrihet når det gjelder fordeler, mister man muligheten til langsiktig støtte og engasjement for deres effektivitet, og de kan bli fristet til å velge kortsiktige løsninger for rask tilfredsstillelse.

FAQ

Finn de riktige svarene på spørsmålene dine her.

Database

Svar på spørsmålene dine hvis du allerede er kunde.

Kontakt

Kontakt oss på e-post så svarer vi innen 24 timer.

Support

Vi retter spørsmål på telefon fra 8.00 til 18.00.

Sjekk hva som trengs.

FAQ

Finn de riktige svarene på spørsmålene dine her.

Database

Svar på spørsmålene dine hvis du allerede er kunde.

Kontakt

Kontakt oss på e-post så svarer vi innen 24 timer.

Support 24/7

Vi retter akutte spørsmål på telefon fra 8.00 til 18.00.

Sjekk hva som trengs.